ПОВЕРНЕННЯ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ
Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:
- усунення дефекту неможливо;
- на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
- дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису в договорі про купівлю.
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:
- обмін товару на аналогічний (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації);
- отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
- повернення грошей у розмірі вартості товару.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЯКИЙ НЕ ПІДІЙШОВ
Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, якщо він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т.д. Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:
- наявність номера замовлення з інтернет-магазину, або чеку при купівлі в крамниці доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас; • збереження повної комплектації товару;
- збереження цілісної заводської упаковки, пломби, печаток;
- товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений, відсутні сторонні запахи, плями;
- товар не використовувався.
Пам'ятайте, що в разі повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але і наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар припаде до душі. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким же, яким потрапив в Ваші руки.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР ВАС НЕ ВЛАШТОВУЄ:
- Ви можете зателефонувати за контактними телефонами на нашому сайті і уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера;
- вказуєте ім'я, прізвище і номер замовлення на нашому сайті, (приходить Вам у вигляді e-mail повідомлення після
- повного оформлення замовлення на нашому сайті);
- якщо у Вас немає цих даних, вкажіть місто та приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі і підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом;
- вкажіть причину обміну або повернення товару;
- опишіть дефект або причину обміну/повернення товару і на прохання менеджера надайте фото доказ;
ЯК СПРОСТИТИ ПРОЦЕДУРУ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ?
Перед тим, як забрати товар з «Нової Пошти» або у кур'єра, відкрийте упаковку і упевніться, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити часові втрати на повернення, в разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався.
КОМПЕНСАЦІЯ ГРОШЕЙ ЗА ТОВАР І ДОСТАВКУ
Якщо Ви відмовились від товару на точці видачі «Нової пошти» або особисто кур'єру, Ви не платите ні копійки за товар, лише за доставку (у випадку браку за доставку сплачуємо ми).
Ми зобов'язуємося повернути Вам гроші на Ваш банківський рахунок в період 7 днів з моменту отримання товару, який Вам не підійшов.
Ви повинні відправити нам товар без післяплати. Це робиться, щоб уникнути шахрайства, адже у нас немає гарантій, що кожен клієнт поверне нам саме наш товар.
КОМПЕНСАЦІЯ ГРОШЕЙ ЗА ТОВАР КУПЛЕНИЙ У МАГАЗИНІ
Якщо Ви купили товар у крамниці (м. Львів), але прийшовши додому зрозуміли, що щось не підходить, або виявили брак — Вам необхідно прийти у той же магазин з чеком і товаром. Продавець підтвердить, що Ви справді купували цей товар у нас, огляне товар, і якщо річ зберегла товарний вигляд, - поверне Вам кошти. У випадку нестачі фінансів у касі ми зобов'язуємося повернути кошти протягом 7 днів.
ДЕТАЛІ ОБМІНУ ТОВАРУ
В якості компенсації, згідно із Законом України, ми надаємо Вам право вибрати такий же товар з іншої партії, або обрати інший товар на ту ж суму грошей. Якщо Ви хочете обміняти заводський брак, доставку в обидві сторони оплачуємо ми. Якщо ж ви міняєте якісний товар, за доставку платите Ви. НЕ ПІДЛЯГАЄ ОБМІНУ Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
ПОВЕРНЕННЯ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ
Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:
- усунення дефекту неможливо;
- на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
- дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису в договорі про купівлю.
Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:
- обмін товару на аналогічний (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації);
- отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
- повернення грошей у розмірі вартості товару.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЯКИЙ НЕ ПІДІЙШОВ
Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, якщо він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т.д. Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:
- наявність номера замовлення з інтернет-магазину, або чеку при купівлі в крамниці доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас; • збереження повної комплектації товару;
- збереження цілісної заводської упаковки, пломби, печаток;
- товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений, відсутні сторонні запахи, плями;
- товар не використовувався.
Пам'ятайте, що в разі повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але і наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар припаде до душі. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким же, яким потрапив в Ваші руки.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР ВАС НЕ ВЛАШТОВУЄ:
- Ви можете зателефонувати за контактними телефонами на нашому сайті і уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера;
- вказуєте ім'я, прізвище і номер замовлення на нашому сайті, (приходить Вам у вигляді e-mail повідомлення після
- повного оформлення замовлення на нашому сайті);
- якщо у Вас немає цих даних, вкажіть місто та приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі і підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом;
- вкажіть причину обміну або повернення товару;
- опишіть дефект або причину обміну/повернення товару і на прохання менеджера надайте фото доказ;
ЯК СПРОСТИТИ ПРОЦЕДУРУ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ?
Перед тим, як забрати товар з «Нової Пошти» або у кур'єра, відкрийте упаковку і упевніться, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити часові втрати на повернення, в разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався.
КОМПЕНСАЦІЯ ГРОШЕЙ ЗА ТОВАР І ДОСТАВКУ
Якщо Ви відмовились від товару на точці видачі «Нової пошти» або особисто кур'єру, Ви не платите ні копійки за товар, лише за доставку (у випадку браку за доставку сплачуємо ми).
Ми зобов'язуємося повернути Вам гроші на Ваш банківський рахунок в період 7 днів з моменту отримання товару, який Вам не підійшов.
Ви повинні відправити нам товар без післяплати. Це робиться, щоб уникнути шахрайства, адже у нас немає гарантій, що кожен клієнт поверне нам саме наш товар.
КОМПЕНСАЦІЯ ГРОШЕЙ ЗА ТОВАР КУПЛЕНИЙ У МАГАЗИНІ
Якщо Ви купили товар у крамниці (м. Львів), але прийшовши додому зрозуміли, що щось не підходить, або виявили брак — Вам необхідно прийти у той же магазин з чеком і товаром. Продавець підтвердить, що Ви справді купували цей товар у нас, огляне товар, і якщо річ зберегла товарний вигляд, - поверне Вам кошти. У випадку нестачі фінансів у касі ми зобов'язуємося повернути кошти протягом 7 днів.
ДЕТАЛІ ОБМІНУ ТОВАРУ
В якості компенсації, згідно із Законом України, ми надаємо Вам право вибрати такий же товар з іншої партії, або обрати інший товар на ту ж суму грошей. Якщо Ви хочете обміняти заводський брак, доставку в обидві сторони оплачуємо ми. Якщо ж ви міняєте якісний товар, за доставку платите Ви.
НЕ ПІДЛЯГАЄ ОБМІНУ
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Ознайомитись з ними можна тут.